For a better experience please change your browser to CHROME, FIREFOX, OPERA or Internet Explorer.

PLN

TECNAM P 2002 SIERRA

TECNAM P 2002 SIERRA

TECNAM SIERRA P 2002 Z 2005 W DOSKONAŁYM STANIE  SILNIK ROTAX 912 ULS  ,612 H NALOTU Read More

Silnik Rotax 912 ULS

Silnik Rotax 912 ULS

rok. prod. 2005 700 h, pierwszy właściciel, 100 hp, udokumentowany nalot, w chwili obecnej silnik zamontowany jest na samolocieRead More

Nawigator lotniczy AVMAP EKP IV

Nawigator lotniczy AVMAP EKP IV

Wszelkie szczegółowe informacje oraz dane techniczne można znaleźć na stronie: https://www.avmap.it/products/aero/ekp_iv-4/introduction-en-us Urządzenie posiada mały mankament – brak pokrętła w prawym dolnym rogu (nie przeszkadza w użytkowaniu)Read More

Śmigłowiec helikopter ultralekki Escape

Śmigłowiec helikopter ultralekki Escape

ESCAPE to dwumiejscowy śmigłowiec o NIEZRÓWNANYCH osiągach, nowej koncepcji charakteryzującej się ekstremalną lekkością, dużą mocą, szerokim zasięgiem, niskim zużyciem paliwa i obniżonymi kosztami eksploatacji. Ciśnieniowa rama z tytanu, kabina w całości z włókna węglowego, silnik ROTAX 916 iS, łopaty wirnika z materiału kompozytowego o nieskończonej żywotności, zawiasy wirnika z elastomeru, przekładnia o niskim oporze mechanicznym […]Read More

transponder Becker 6403 mode s

transponder Becker 6403 mode s

Transponder Becker 6403 Mode S   Sprawny.  Po demontażu z samolotu ultralekkiego Wymaga przeprogramowaniaRead More

System ratunkowy BRS 5 900 UL do samolotu ultralek

System ratunkowy BRS 5 900 UL do samolotu ultralek

Witam do sprzedania system ratunkowy brs nie używamy wyciągnięty z samolotu brak przeglądu. W komplecie stelaż do zapasu i taśmy również.Read More

Sprzedam samolot ultralekki Sky Ranger

Sprzedam samolot ultralekki Sky Ranger

Samolot ultralekki Sky Ranger Nr fabryczny:SKR 0907951 Znaki rozpoznawcze: SP-SAWA Rok produkcji 2012 Nalot płatowiec 450 h Pierwszy właściciel, zakupiony w firmie Kompol s.c. Pełna dokumentacja. Stacjonowany i serwisowany w AWM Olsztyn. Samolot nie był w szkoleniu, bezwypadkowy, stan wg właściciela bardzo dobry. Samolot bezpieczny i łatwy w pilotażu. Silnik: Rotax 912 100KM ( nalot […]Read More

SZKOLENIE PRAKTYCZNE

SZKOLENIE PRAKTYCZNE

Szkolenie praktyczneTo 92 loty, 28 godzin minimum Osoba dopuszczona.do szkolenia praktycznego musi spełniać następujące warunki: Posiada uwierzytelnione zezwolenie rodziców lub prawnych opiekunów na odbycie szkolenia lotniczego na samolotach UL, jeśli jest to osoba, która nie ukończyła 18 lat;Ukończyła z wynikiem pozytywnym kurs teoretyczny lub ukończy go przed pierwszym lotem samodzielnym,Ukończyła 16 lat lub ukończy 16 lat przed […]Read More

SZKOLENIE TEORETYCZNE SAMOLOTY ULTRALEKKIE

SZKOLENIE TEORETYCZNE SAMOLOTY ULTRALEKKIE

Celem szkoleniajest uzyskanie pozytywnego egzaminu przed Lotniczą Komisją Egzaminacyjną co wiąże się z uzyskaniem Świadectwa kwalifikacji pilota samolotu ultralekkiego, upoważniającego do samodzielnego wykonywania lotów na statkach o maksymalnej masie startowej do 495 kg . Nasz Ośrodek Szkolenia Lotniczego Ultralight stawia przede wszystkim na to aby kandydat na pilota uzyskał wiedzę i praktyczne umiejętności wykonywania wszystkich […]Read More

Search

Recent Comments

    Archives

    Kategorie

    • Brak kategorii
    Top