For a better experience please change your browser to CHROME, FIREFOX, OPERA or Internet Explorer.

PLN

Nawigator lotniczy AVMAP EKP IV

Nawigator lotniczy AVMAP EKP IV

Wszelkie szczegółowe informacje oraz dane techniczne można znaleźć na stronie: https://www.avmap.it/products/aero/ekp_iv-4/introduction-en-us Urządzenie posiada mały mankament – brak pokrętła w prawym dolnym rogu (nie przeszkadza w użytkowaniu)Read More

Śmigłowiec helikopter ultralekki Escape

Śmigłowiec helikopter ultralekki Escape

ESCAPE to dwumiejscowy śmigłowiec o NIEZRÓWNANYCH osiągach, nowej koncepcji charakteryzującej się ekstremalną lekkością, dużą mocą, szerokim zasięgiem, niskim zużyciem paliwa i obniżonymi kosztami eksploatacji. Ciśnieniowa rama z tytanu, kabina w całości z włókna węglowego, silnik ROTAX 916 iS, łopaty wirnika z materiału kompozytowego o nieskończonej żywotności, zawiasy wirnika z elastomeru, przekładnia o niskim oporze mechanicznym […]Read More

transponder Becker 6403 mode s

transponder Becker 6403 mode s

Transponder Becker 6403 Mode S   Sprawny.  Po demontażu z samolotu ultralekkiego Wymaga przeprogramowaniaRead More

Radio Icom IC-A210E

Radio Icom IC-A210E

Radiostacja lotnicza Icom IC-A210: Używana, po demontażu z samolotu ultralekkiego do montażu w kokpicie lub w popularnych uchwytach do radiostacji lotniczych Icom IC-A210 Euro działa w paśmie lotniczym 118-136MHz. wersja EURO – europejska kroki strojenia 8,33kHz oraz 25kHz automatyczna blokada szumów funkcja interkomu moc wyjściowa 8W Radiotelefon lotniczy Icom IC-A210.Read More

Silnik Rotax 912 ULS

Silnik Rotax 912 ULS

rok. prod. 2005 700 h, pierwszy właściciel, 100 hp, udokumentowany nalot, w chwili obecnej silnik zamontowany jest na samolocieRead More

System ratunkowy BRS 5 900 UL do samolotu ultralek

System ratunkowy BRS 5 900 UL do samolotu ultralek

Witam do sprzedania system ratunkowy brs nie używamy wyciągnięty z samolotu brak przeglądu. W komplecie stelaż do zapasu i taśmy również.Read More

Rotax 912 UL 234,03h

Rotax 912 UL 234,03h

Do zaoferowania silnik kompletny Rotax 912 UL 80HP. Silnik z nalotem 234:03h udokumentowane w książce od poczatku w 1 samolocie, obecnie po przeglądzie, na samolocie mozliwe sprawdzenie odpalenie. Silnik wymieniany na 100HP. Rok produkcji 2007, zabudowany pierwszy raz 2014h. Przeglądny roczne wykonywane przez licencjonowanego mechanika. Do obejrzenia na samolocie EPKM.Read More

SZKOLENIE PRAKTYCZNE

SZKOLENIE PRAKTYCZNE

Szkolenie praktyczneTo 92 loty, 28 godzin minimum Osoba dopuszczona.do szkolenia praktycznego musi spełniać następujące warunki: Posiada uwierzytelnione zezwolenie rodziców lub prawnych opiekunów na odbycie szkolenia lotniczego na samolotach UL, jeśli jest to osoba, która nie ukończyła 18 lat;Ukończyła z wynikiem pozytywnym kurs teoretyczny lub ukończy go przed pierwszym lotem samodzielnym,Ukończyła 16 lat lub ukończy 16 lat przed […]Read More

SZKOLENIE TEORETYCZNE SAMOLOTY ULTRALEKKIE

SZKOLENIE TEORETYCZNE SAMOLOTY ULTRALEKKIE

Celem szkoleniajest uzyskanie pozytywnego egzaminu przed Lotniczą Komisją Egzaminacyjną co wiąże się z uzyskaniem Świadectwa kwalifikacji pilota samolotu ultralekkiego, upoważniającego do samodzielnego wykonywania lotów na statkach o maksymalnej masie startowej do 495 kg . Nasz Ośrodek Szkolenia Lotniczego Ultralight stawia przede wszystkim na to aby kandydat na pilota uzyskał wiedzę i praktyczne umiejętności wykonywania wszystkich […]Read More

Search

Recent Comments

    Archives

    Kategorie

    • Brak kategorii
    Top