Reklamacje i zwroty

Informacje o reklamacjach.

Reklamacje i Zwroty

Dziękujemy za zakupy na ultralight.com.pl! Zależy nam na Twoim zadowoleniu, dlatego poniżej znajdziesz wszystkie informacje dotyczące zwrotów i reklamacji.


Zwroty (Odstąpienie od umowy)

Zgodnie z obowiązującym prawem konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki.

Jak dokonać zwrotu?

  1. Wypełnij formularz zwrotu – znajdziesz go TUTAJ

  2. Odeślij produkt na adres:

    ULTRALIGHT Dariusz Purgał, z siedzibą w 42-500 Będzin, ul. Tulipanów, 

  3. Dołącz dowód zakupu (np. paragon lub fakturę).

Koszt odesłania towaru ponosi Klient.
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Zwrotu pieniędzy dokonujemy na wskazane konto bankowe w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki i zaakceptowania zwrotu.


Reklamacje

Jeśli otrzymany produkt jest wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem – masz prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu.

Jak złożyć reklamację? Sposób online

  1. Napisz do nas na adres: sekretariat@ultralight.com.pl
    W wiadomości podaj:

    • numer zamówienia,

    • opis wady,

    • zdjęcia dokumentujące problem.

  2. Po uzgodnieniu odeślij produkt na adres:

    ULTRALIGHT Dariusz Purgał, z siedzibą w 42-500 Będzin, ul. Tulipanów, 
    z dopiskiem: „REKLAMACJA”

Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu 14 dni kalendarzowych i poinformujemy Cię o decyzji drogą mailową.