Śmigłowiec helikopter ultralekki Escape
ESCAPE to dwumiejscowy śmigłowiec o NIEZRÓWNANYCH osiągach, nowej koncepcji charakteryzującej się ekstremalną lekkością, dużą mocą, szerokim zasięgiem, niskim zużyciem paliwa i obniżonymi kosztami eksploatacji. Ciśnieniowa rama z tytanu, kabina w całości z włókna węglowego, silnik ROTAX 916 iS, łopaty wirnika z materiału kompozytowego o nieskończonej żywotności, zawiasy wirnika z elastomeru, przekładnia o niskim oporze mechanicznym […]Read More
transponder Becker 6403 mode s
Transponder Becker 6403 Mode S Sprawny. Po demontażu z samolotu ultralekkiego Wymaga przeprogramowaniaRead More
Radio Icom IC-A210E
Radiostacja lotnicza Icom IC-A210: Używana, po demontażu z samolotu ultralekkiego do montażu w kokpicie lub w popularnych uchwytach do radiostacji lotniczych Icom IC-A210 Euro działa w paśmie lotniczym 118-136MHz. wersja EURO – europejska kroki strojenia 8,33kHz oraz 25kHz automatyczna blokada szumów funkcja interkomu moc wyjściowa 8W Radiotelefon lotniczy Icom IC-A210.Read More
Silnik Rotax 912 ULS
rok. prod. 2005 700 h, pierwszy właściciel, 100 hp, udokumentowany nalot, w chwili obecnej silnik zamontowany jest na samolocieRead More
Silnik Rotax 912 ULS
Silnik Rotax 912 ULS rok. prod. 2005 700 h, pierwszy właściciel, 100 hp, udokumentowany nalot, w chwili obecnej silnik zamontowany jest na samolocieRead More
System ratunkowy BRS 5 900 UL do samolotu ultralek
Witam do sprzedania system ratunkowy brs nie używamy wyciągnięty z samolotu brak przeglądu. W komplecie stelaż do zapasu i taśmy również.Read More
Sprzedam samolot ultralekki Sky Ranger
Samolot ultralekki Sky Ranger Nr fabryczny:SKR 0907951 Znaki rozpoznawcze: SP-SAWA Rok produkcji 2012 Nalot płatowiec 450 h Pierwszy właściciel, zakupiony w firmie Kompol s.c. Pełna dokumentacja. Stacjonowany i serwisowany w AWM Olsztyn. Samolot nie był w szkoleniu, bezwypadkowy, stan wg właściciela bardzo dobry. Samolot bezpieczny i łatwy w pilotażu. Silnik: Rotax 912 100KM ( nalot […]Read More
Opony lotnicze 6 płócienne 4×14 Mitas
Opony lotnicze nowe z dętkami.Read More
Owiewki do CTLS/CTSW koła 4 cale
Do zaoferowania owiewki do FD CTLS/CTSW do kół 4 cale wraz z mocowaniami, org FD,Read More
SZKOLENIE PRAKTYCZNE
Szkolenie praktyczneTo 92 loty, 28 godzin minimum Osoba dopuszczona.do szkolenia praktycznego musi spełniać następujące warunki: Posiada uwierzytelnione zezwolenie rodziców lub prawnych opiekunów na odbycie szkolenia lotniczego na samolotach UL, jeśli jest to osoba, która nie ukończyła 18 lat;Ukończyła z wynikiem pozytywnym kurs teoretyczny lub ukończy go przed pierwszym lotem samodzielnym,Ukończyła 16 lat lub ukończy 16 lat przed […]Read More