Nawigator lotniczy AVMAP EKP IV
Wszelkie szczegółowe informacje oraz dane techniczne można znaleźć na stronie: https://www.avmap.it/products/aero/ekp_iv-4/introduction-en-us Urządzenie posiada mały mankament – brak pokrętła w prawym dolnym rogu (nie przeszkadza w użytkowaniu)Read More
Śmigłowiec helikopter ultralekki Escape
ESCAPE to dwumiejscowy śmigłowiec o NIEZRÓWNANYCH osiągach, nowej koncepcji charakteryzującej się ekstremalną lekkością, dużą mocą, szerokim zasięgiem, niskim zużyciem paliwa i obniżonymi kosztami eksploatacji. Ciśnieniowa rama z tytanu, kabina w całości z włókna węglowego, silnik ROTAX 916 iS, łopaty wirnika z materiału kompozytowego o nieskończonej żywotności, zawiasy wirnika z elastomeru, przekładnia o niskim oporze mechanicznym […]Read More
transponder Becker 6403 mode s
Transponder Becker 6403 Mode S Sprawny. Po demontażu z samolotu ultralekkiego Wymaga przeprogramowaniaRead More
Radio Icom IC-A210E
Radiostacja lotnicza Icom IC-A210: Używana, po demontażu z samolotu ultralekkiego do montażu w kokpicie lub w popularnych uchwytach do radiostacji lotniczych Icom IC-A210 Euro działa w paśmie lotniczym 118-136MHz. wersja EURO – europejska kroki strojenia 8,33kHz oraz 25kHz automatyczna blokada szumów funkcja interkomu moc wyjściowa 8W Radiotelefon lotniczy Icom IC-A210.Read More
Silnik Rotax 912 ULS
rok. prod. 2005 700 h, pierwszy właściciel, 100 hp, udokumentowany nalot, w chwili obecnej silnik zamontowany jest na samolocieRead More
System ratunkowy BRS 5 900 UL do samolotu ultralek
Witam do sprzedania system ratunkowy brs nie używamy wyciągnięty z samolotu brak przeglądu. W komplecie stelaż do zapasu i taśmy również.Read More
Opony lotnicze 6 płócienne 4×14 Mitas
Opony lotnicze nowe z dętkami.Read More
Rotax 912 UL 234,03h
Do zaoferowania silnik kompletny Rotax 912 UL 80HP. Silnik z nalotem 234:03h udokumentowane w książce od poczatku w 1 samolocie, obecnie po przeglądzie, na samolocie mozliwe sprawdzenie odpalenie. Silnik wymieniany na 100HP. Rok produkcji 2007, zabudowany pierwszy raz 2014h. Przeglądny roczne wykonywane przez licencjonowanego mechanika. Do obejrzenia na samolocie EPKM.Read More
SZKOLENIE PRAKTYCZNE
Szkolenie praktyczneTo 92 loty, 28 godzin minimum Osoba dopuszczona.do szkolenia praktycznego musi spełniać następujące warunki: Posiada uwierzytelnione zezwolenie rodziców lub prawnych opiekunów na odbycie szkolenia lotniczego na samolotach UL, jeśli jest to osoba, która nie ukończyła 18 lat;Ukończyła z wynikiem pozytywnym kurs teoretyczny lub ukończy go przed pierwszym lotem samodzielnym,Ukończyła 16 lat lub ukończy 16 lat przed […]Read More
SZKOLENIE TEORETYCZNE SAMOLOTY ULTRALEKKIE
Celem szkoleniajest uzyskanie pozytywnego egzaminu przed Lotniczą Komisją Egzaminacyjną co wiąże się z uzyskaniem Świadectwa kwalifikacji pilota samolotu ultralekkiego, upoważniającego do samodzielnego wykonywania lotów na statkach o maksymalnej masie startowej do 495 kg . Nasz Ośrodek Szkolenia Lotniczego Ultralight stawia przede wszystkim na to aby kandydat na pilota uzyskał wiedzę i praktyczne umiejętności wykonywania wszystkich […]Read More